Odp: MS MAIL 1.0

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 14:00:52 MET DST

Przemyslaw Frasunek
venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
Szukaj mnie na Internet Phone
IRC: Venglin
BBS: (081) 569219 (chwilowo nieczynny)

----------
Od: Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: MS MAIL 1.0
Data: 16 października 1996 23:39

Jarek Glab <jarekG_at_grot.com.pl> napisał(a) w artykule <01bbbba0$27ce17c0$020f88c3_at_jarek.grot.com.pl>...
> Otoz niech ktos sprobuje rozwiazac taki problem.
> Pracuje w MS Mail 1.0, o ile w tym da sie pracowac, raczej uzywam.
> Czasami dostaje listy z zalcznikiem w postaci pliku. A to jakis zip, mid,
> xls, doc itp.
> Jak rozszerzenie jest zgloszone w W95 to OK. Otwiera sie program, wybieram
> zapisz i mam plik na dysku ktory dostalem listem. Ale na przykald takie
> *.mid, jest zgloszone, po wybraniu z listu tego pliku gra pieknie ale juz
> opcji do zapisania nie ma. Co z pozostalymi plikam (rozszerzeniami). Wiem
> [...]
Fakt jest to dosyc uciazliwe, ale skoro ktos ruszyl temat
pozwole sobie dorzucic jeszcze jedno pytanko....
Jak zmusic ta cholere, zeby podpis wstawiala za cytowana
wiadomoscia a nie przed???

Pozdrawiam,

--
|      Andrzej Chojnacki      |