Re: Ten, kto ma dzieci...

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 00:02:24 MET DST

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl> wrote in article
<548b35$2la_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl) wrote:
> : [...]
> : 4. A poza tym, czy dawanie dziecku komputera w tym wieku jest
> : rozsadne?
> :
>
> Nie! Wez pod uwage negatywny wplyw komputera na dziecko w tym wieku:
> biologiczny, jak i psychiczny. Jezeli chcesz miec pokrzywionego maniaka,
> ktorego kontakty z innymi ludzmi ograniczaja sie do wydawania
dyrektywnych
> polecen i maniakalnego walenia po klawiszach, to tak. Jezeli chcesz
> [...]
Sorry ze to na pececie ale mysle ze przedmowac ma cala racje.
W tym wypadku komputer to nie najlepszy pomysl.
Jesli juz koniecznie komputer to bym postawil win95 ograniczyl dostep
jakims freewarem z www.windows95.com w win95 tam uruchamia sie programy
dosowe klikajaca na ikonki.
nie wiem jak w Poslce ale w US jest mnostwo fajnych rozwijajacych CD romow
dla dzieci jesli takie rzeczy sa po polsku to to moze byc dobry pomysl.