Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 16:04:21 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_lech.pse.pl> wrote in article
<547kdc$ipi_at_info.nask.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : Jan i wszyscy tutaj:) Ja raczej musze sie ukrywac bo kiedys ktos tam
> : wydrukowal w jednej gazecie wypowiedzi z jednej listy z nawiskami. Ja
> : tego nie chce. Ja mam dobra prace.
>
> Skoro wstydzisz sie tego, co tu piszesz, to... No comment.
>
> --
>
> Leszek.
Leszek Ty dobrze wiesz kto ja jestem z imienia i nazwiska. To dluga histora
ale po prostu nie moge uzywac imienia i nazwiska na usenecie. Przepraszam a
nie chce wymyslac jakis tam aliasow... przeciez tez moglbym pisac jako Lech
Szychowski prawda?