Re: 2Mx32 60ns $34.00

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 17:07:40 MET DST

 Sorry, że na listę... Ale mi ręce opadły: ten sam gość(??) wysłał
toto m.in. na parę angielskich list !! Nie mam zdrowia mu jeszcze
tu odpowiadac -:(
 Może by jednak komuś wystawić upoważnienie, żeby takie przypadki
załatwiał za mnie ? (jak ktoś będzie miał np. 1000 upoważnień,
to będzie mógł gościa zasypać bez oskarżenia *siebie* o spam czy
jak mu tam - pamiętam dyskusję, chyba na polipie -:)).

On Thu, 17 Oct 1996 frontier_at_fii.com wrote:

> Hi there,
>
> I am the Marketing Manager of Frontier Industrial, I would like to let you know
> of special that we have on 8 MB SIMMS.

 Gotfryd