Re: Caviar 21600

Autor: Łukawski Marek (burak_at_ue.eti.pg.gda.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 20:58:22 MET DST


Michal Kaczanowski <gomez_at_lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule <326680dd.63179933_at_192.168.0.1>...
> Najpierw rozpadl nam sie 31600. Kupilismy 21600, a po przyniesieniu do
> domu zobaczylismy, ze bad sectors przybywa w postepie geometrycznym.
> Byl to piatek. W poniedzialek w sklepie zarzadalismy wymiany, i
> uslyszelismy, ze oni to biora tylko do servisu, bo pewnie upuscilismy
> go. Minely juz trzy tygodnie, a dysku jeszcze nie mamy.
> A jesli to oni go rozwalili, i teraz powiedza, ze to nasza wina?
> Czy ktos z kolegow wie, co mozna zrobic z taka firma? Czy nie ma
> prawa, ktore kaze wymienic wadliwy towar w przeciagu 3 dni?

Gdzies tak w maju kupowalem 21200. Sypaly sie strasznie lecz z wymiana nie bylo problemu zawsze nowy dysk dostawalem od reki mimo iz mijaly nawet i dwa tygodnie od daty kupna. Wymienilem ich chyba ok. 10 szt., bo podobno na rynek trafila wtedy jakas felerna seria. Teraz chodzi dobrze i nie mam wiekszych sensacji (mam dwa takie dyski).

Zycze Ci powodzenia i walcz o SWOJE pieniazki.
Marek

PS. Na serwerze WD jest soft do usuwania badow (logicznych) nazywa sie WDCLEAR.EXE i czasami pomaga. Mozna nim tez przetestowac dysk i stwierdzic co sie sypnelo (servo itp).
pozdrowka
Marek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:34:32 MET DST