Re: Podkrecenie P133 (Bylo: Re: Zakup komputera)

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 14:12:02 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:
[ciach]
> Bo nie napisale tego wprost (np. "ustawilem mnoznik 2.5, ale mam wciaz 1.5").

Zgoda. A z drugiej strony nie slyszalem, zeby ktos mowiac "podkrecenie"
procesora mial na mysli tylko zmiane czestotliwosci z 50MHz na 60MHz lub
z 60MHz na 66MHz... Moze sie troche czepiam, ale tylko dlatego, zeby
pytajacy (znaczy Radek) nie poczul sie jak kompletny dyletant.
> Przestawianie zworek zgonie z tym co napisano w instrukcji nie zawsze skutkuje, gdy autor raz jedyny sie pomylil w kolumnie liczb.
Chcialem podkreslic slowo JEDYNY. Z mojego listu wynika ze probowalem co
najmniej 2 ustawien zworek :-)

Wniosek (byc moze przedwczesny) : jesli na 2 roznych plytach glownych
takie same procesory zachowuja sie podobnie zlosliwie nie dajac sie
podkrecic na wiecej, to znaczy, ze albo obaj maja szlify :-( , albo te
procesory tak juz sie zachowuja.

Wlasciwie to ktos kupuje procesorki z zalozeniem, ze maja chodzic na
wiekszych obrotach? Np. czy ktos kupuje P100MHz myslac sobie "nareszcie
bede mial P133..."? :-)))))

> Dlatego polecam Soyo...

A ja GigaByte...

  Pozdrowienia,