Re: Novell i Win95

Autor: Jacek Nogala (jacekn_at_msp.waw.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 12:20:33 MET DST

Brudzyn wrote:
> Czy ktos moze moglby mi powiedziec gdzie znalezc na sieci drivery do
> obslugi Novell Netware 4.1 pod Win95. Na www.microsoft.com wywala mi
> jakies bledy jak dochodze do sedna sprawy a poza tym jest tam strasznie
> wolno

Klient zawarty w Win95 nie obsluguje NDSu i do 4.1 mozna sie logowac
tylko w trybie bindery (a la 3.x). Zeby w pelnie wykorzystac mozliwosci
4.1 nalezy uzyc NetWare Client 32b for Windows 95, ktory jest dostepny
na serwerze Novella (netwire.novell.com) i na roznych mirrorach, np:
ftp://ftp.altkom.com.pl/pub/novell/clients/win95/
C3295D_1.EXE - wersja do instalacji z dyskietek
C3295N_1.EXE - wersja do instalacji z serwera
C3295D.EXE - ostatnie patche,
albo na roznych CD od Novella (np. Novell Goodies, NSE Pro, itp.). Warto
poszukac na CD, bo to dobre 5 MB.

Slyszalem, ze Microsoft takze wypuscil nowa wersje klienta, ktora juz
widzi NDS.

Pozdrowienia,

Jacek Nogala
jacekn_at_msp.waw.pl

PS: Pytania zwiazane z NetWare proponuje kierowac takze na
pl.comp.sys.novell.