Re: Linux dla biologa?

Autor: Mariusz (mkov_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 10:12:35 MET DST

On 17 Oct 1996 13:57:47 GMT, janota_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Miroslaw
Janota) wrote:

>: 1) Czy bydle nie uczone w informatyce da sobie z tym rade, czy lepiej
>: jak poprosi kogos doswiadczonego?
>
>Moim zdaniem z instalacja sobie poradzisz ale co potem ?
Nie poradzilem sobie, a nawet spec od linuxa mial klopoty, jednak
teraz wszystko juz jest OK - dziala!

>: 2) Czy znajdzie na to cudo dwie podstawowe aplikacje: dobry edytor
>: tekstu (najlepiej WYSWYG) oraz program do robienia wykresow
>: "naukowych" (cos na ksztalt Sigmy Plot)?
>
>Polecam mimo wszystko programy monopolisty czyli MS, bo linux to calkiem
>inny zestaw.

   Ja jednak uparcie bede bronil tezy, ze z programami na Linuxa wcale
nie jest tak zle. Prosze zajrzec na http://www.KachinaTech.COM./SAL
jesli ktos nie wierzy. Sa to naprawde bardzo dobre programy, w
wiekszosci za free, no i chodza pod prawdziwym systemem operacyjnym.
W tej chwili uzywam Thot'a do tekstow oraz GnuPlot'a i yplot' a do
wykresow - w zupelnosci mi to wystarcza.
Amen. Enter.

>a Warp nie jest taki zly bo tez go mam.
Nigdy nie twierdzilem, ze jest zly. Po prostu pech, ze mi sie
"odinstalowal" ;-)

Pozdrawiam,
kovi
mkov_at_cc.uni.torun.pl