Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 02:02:39 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote in article
<m2ramxv3mg.fsf_at_ringworld.linux.org.pl>...

> Ja używam. Na codzień. Z powodzeniem, na ZyXEL Elite 2864.
>
> Off-Topic: Sławek, zrób coś do jasnej z tym twoim badziewiem do czytania
> newsów. Tak pokaszanionych cytatów już dawno nie widziałem. Nie umie
> toto porządnie zacytować i formatować postingów ???!
> (do tego: mógłbyś nie ukrywać się za S.D.)
>
> --J.
Jan i wszyscy tutaj:) Ja raczej musze sie ukrywac bo kiedys ktos tam
wydrukowal w jednej gazecie wypowiedzi z jednej listy z nawiskami. Ja tego
nie chce. Ja mam dobra prace.
Kazdy mnie juz tu zna lepiej czy gorzej:) wiec sie bede ukrywal pod
inicjalami zmaist wymyslac jakies tam aliasy. Przeciez nikt nie wie czy
nazwisko jest prawdziwe czy nie?
Co do newsreadera to pierwsze slysze aby kaszanil, jesli tak jest to sie
temu przyjrze oczywiscie.
Co do modemu jako sekretarki to wole zwykla cyfrowa sekretarke (nie mowie o
faksie) niz komputer odbierajacy telefony. Wole tez prawdziwa sluchawke i
klawiature telefonu od myszy i mikrofonu karty dzwiekowej. O to mi
chodzilo.
O modem z mozliwosciami voice ktory wedlug mnie jest tak samo uzyteczny jak
taki bez. Zgodzisz sie?

Pozdrawiam wciaz w ukryciu
SD

--