Re: Czy ktos ma mod4win pelna wersje

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 21:48:57 MET DST

DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl (Tomasz Golebiowski) wrote:

>Hey!
>Nie kazdy ma karte kredytowa w tym kraju.

Czy sprawdzales warunki uzyskania VISY w PKO lub innych bankach
i czy wiesz na pewno, ze ich nie spelniasz ?
Mnie tez do niedawna wydawalo sie, ze nie mam szans na karte,
po czym dostalem ja duzo latwiej, szybciej i z duzo wiekszym limitem
miesiecznym, niz przypuszczalem...

Pozdrowienia,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2