Re: Podkrecenie P133 (Bylo: Re: Zakup komputera)

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 22:47:47 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> Przestaw mnoznik z 1.5 na 2.5.
Dlaczego uważasz, że skoro Patryk napisał, że próbował podkręcić na 150,
to znaczy że nie ustawił mnożnika na odpowiednią wartość?
Przecież w domyśle jest ("próbowałem" - znaczy zajrzałem do instrukcji
od płyty, znalazłem ustawienia zworek odpowiednie dla 150MHz i
spróbowałem je tak ustawić).
Na marginesie pytania : z DOBRYCH płyt głównych najlepiej wybrać te, w
których jest najmniej możliwości grzebania...

  Pozdrowienia
    Piotr Łuczak
    luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl