Re: Zmodem - protokol - kilka pytan dla odwaznych :-)

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 14:41:05 MET DST

In pl.comp.pecet wojtek wolanski <ww_at_koti.com.pl> wrote:

> 4. Moze lepszy bedzie inny sposob na transfer danych ?

Przyszlo mi do glowy, ze moglbys sprobowac uzyc protokolow
dwukierunkowych - Janusa lub Hydry. Oba maja mozliwosci
Zmodemu pod wzgledem kontroli poprawnosci danych, ale na
modemach full-duplex umozliwiaja przesylanie plikow
w dwoch kierunkach na raz. Zrodla do jednego i drugiego
sa _chyba_ public domain. Nie wiem gdzie leza, ale widzialem
je w zrodlach ifcico i BinkleyTerma.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland  .  Politechnika Krakowska  .  Fido 2:486/23
      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome