Re: WP6.1, A5, HP5L

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 12:20:22 MET DST

On 17 Oct 96 at 10:54, Maciej Pilichowski wrote:
> Krociutko -- czy ktos mial problemy z drukowaniem A5 landscape z WP6.1 w
> Win3.1. Mam HP5L, ale jestem ciekaw, czy ktos z inna drukara ma taki jazz --
> portrait drukuje sie normalnie, a landscape... "jakistam modul
> spowodowal..." ;-)

    faktycznie, bywają problemy z driverami HP - pewnie używasz drukarki WIN
a nie WP; na szczescie drivery do laserowek HP sa wymienne: sproboj z
HP4L. I ogolnie drivery WP lepiej sie spisuja niz WIN. Aha - nie licz
na to, ze po zmianach wydruk bedzie identycznie zredagowany: roznice
drobne, ale jak kwit ma ponad 10 stron to trzeba caly przegladac.
    Poza tym ja dostalem jeden plik hppcl5ms.??? z M$ jako odrowiedz na skargi na
problemy z HP5L - ale to dotyczylo problemow z G95. Zachowali sie
bardzo ladnie, ale tez popieral mnie amerykanski kontrahent... Tez
sie mozesz poskarzyc...

                     Pozdrowienia, Adam