Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 10:42:09 MET DST

S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: Jarek znasz kogos na prawde kto uzywa strony voice modemu?
: Ja nie znam. Sam probowalem ale zwatpilem.

a) faktycznie - osobiscie nie znam.
b) informacja o stanie konta, kursie akcji, cenniku ...
c) fax-back system w wielu firmach.

d) jak sie okazjonalnie rozsyla faksy przygotowywane na komputerze,
   to sie ma faksmodem. Jak sie juz dojdzie do tego, ze sie komputera
   nie wylacza, bo trzeba czyms faksy odbierac - to i wykorzystanie
   voice jest w zasiegu reki. Tylko ze to najczesciej bedzie mala firma,
   nowa, i nowoczesna. Potem dorobi sie standardowych rozwiazan.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |