Re: cd rom i win95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 22:51:14 MET DST

ada54_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl (Witold Chudzio) wrote:

>Michal Switala napisal :
>:=> Mam karte dzwienkowa oparta na chipie ESS1868 i cd x4 goldstar
>:=>Karta juz chodzi, chociaz byly jakies dziwne klopoty, nie moge jednak
>:=>odtwarzac plyt audio. Co sie dzieje ? Pomocy !!!
>:=> Michal Switala
>
>Moze naiwne pytanie: czy podlaczyles kabelek z cd-romu do karty dzwiekowej?
>Jesli tak to drugie pytanie :czy odtwarzacz CD (win 95) -po wlozeniu plytki
>i kliknieciu na start (jesli nie masz autopowiadamiania)- pokazuje, ze dysk
>jest odtwarzany?

Obawiam sie, ze chodzi o co innego. Walczylem (bez sukcesu)
z podobnym problemem w Warpie - jakikolwiek efekt dzwiekowy z
systemu wylacza albo zmienia glosnosc odtwarzania plyty audio.
Chyba po prostu 'ten typ tak ma'. ESS1868 to badziewie - ale
ja w sumie nie moge wybrzydzac, bo kupilem toto za 'az' 90 zlotych...
Zreszta - w pokoju z komputerem mam 'normalna' wieze audio :-)

Pozdrowienia,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2