Re: HDD Caviar

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 18:31:14 MET DST

> From: kuhny_at_eto.mostostal.zabrze.pl (Zbigniew Kuhny)

> Mam problem z dyskiem Caviara 850. Siadla mu mechanika konkretnie -
> servo error. Czy gdziekolwiek mozna dostac sama mechanike do tego
> dysku lub czy ktos to naprawia. Dzieki za odpowiedzi

Hmm, ja mam pewien dysk WDC 340MB na ktorym jest ze 100KB bad sektorow.
Programy diagnostyczne tez raportuja "servo error" przy odczycie tych
sektorow, ale poza tym dysk dziala poprawnie.
Moze wiec to wcale nie mechanika ??? Sprawdz zanim wyrzucisz.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.