Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 13:47:05 MET DST

S.D. wrote:
> Z doswiadczenia wiem ze nigdy ci modem nie zastapi dobrej sekretarki ani
> telefonu.
Ale komputer z modemem (a modem jeszcze z voicem) już tak. Problemem
jednak jest, czy kolega S.D. ma same przykre doświadczenia z modemami
voice bo nie natknął się na dobry sprzęt, czy też może nie wie, jak
działa voice i jakie są zalety tego, że np. można regulować długość
nagrania zależnie od wolnego miejsca na dysku, kompresję itd.
Równie dobrze można twierdzić : po co komu faxmodem, przecież lepiej
jest kupić osobno zwykły modem bez faxu i osobno maszynę faxową. Tyle że
wszystko zależy od potrzeb i od pieniędzy, które można wydać.
Z tym, że modem nie zastąpi telefonu, to sprawa jest trudniejsza do
rozważenia.
Pewna sugestia jaka może być odpowiedź na oba zagadnienia nasuwa się
sama : producenci masowo montują faxy w modemach i dorzucają coraz
częściej voice.
> Ten caly voice to bzdurka, ktos z tego korzysta tak naprawde?

Pozdrowienia,
  Piotr Łuczak (luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl)