Re: Emulator Amigi

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 16:30:52 MET DST

> Otoz nie ma Pan dema emulatora ,gdyz program ten jest z kategorii > Freeware i nie istnieje cos takiego jak demo Freewaru.
> Ale mniejsza z tym.
To nie demo emulatora ale demo na amige (zrzut dyskietki) dostepne na
stronie WWW na ktorej jest tez sam emulator. Demo ma sluzyc do
testowania poprawnosci dzialania UAE i u mnie odpala sie tylko poczatek
a potem sie wywala (dema nie potrzebuja kickstartu).

> Otoz musi Pan znalezc sobie zaprzyjaznionego Amigowca -:) ,
> ktory zna sie troszeczke na C.
> Z emulatorem w katalogu amiga znajduja sie dwa programy:
> transrom.c - do przenoszenia romu z AMIGI (kickstart)
> transdisk.c- do przenoszenia zawartosci z dyskietek
> Jako ,ze dyskietki amigowe maja 880KB , a PeCet tylko 720 KB(DD)
> nalezy taki mirror dysku spakowac np.LHA
Umiem czytac instrukcje :), jest dosc wyczerpujaca i opisuje to
wszystko. Jednak nie mam w ogole dostepu do amigi, dlatego czekam, az
ktos gdzies umiesci kick.rom i sam emulator, to srobuje raz jescze

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mna_at_csbi.katowice.pl