Re: Linux dla biologa?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 22:43:38 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) wrote:

> Bez przesady.
> Moje znajome dziecko ( 15 lat) wzielo FreBSD z CD ROMu.
> Musialem mu tylko powiedziec co robi FIPS (dwa dni temu)
> Reszte instalacji zrobil sam.
> Dzisiaj jego mamusia mi powiedziala, ze juz do wlasnego
> komputera musi sie logowac. :-)

Mam wrazenie, ze to nie byl 2.1 na CD ROM-ie z 'Software' ;-)
Walczylem z tym stworem dwa wieczory tylko po to, zeby
juz po zainstalowaniu stwierdzic, ze na moim komputerze nie
widzi CD ROM-a IDE....

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2