SB 16 - kilka pytan

Autor: Piotr Sokolowski (psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 17:51:02 MET DST

 Czesc, pozdrawiam wszystkich serdecznie po wakacyjnej przerwie!

 Pytanie na dzis:

 - w jaki sposob zmusic SB 16 do odtwarzania 16 bitowych probek stereo?
   W szczegolnosci interesuja mnie komendy i sposob obslugi
   (algorytmy) dla DSP karty, DMA komputera, oraz obsluga miksera.

 Zaznaczam, ze chodzi mi o dokladnie ten typ karty (SB 16) i dokladnie
takiego typu odtwarzania (16 bit, stereo).
Bede wdzieczny za wzelkie informacje oraz za informacje, gdzie mozna
znalezc informacje :-) (ksiazki, archiwa Internetu i inne) W polsko-
jezycznej literaturze nie udalo mi sie znalezc niczego w tym konkretnym
temacie.

 Z gory dzieki,

 Piotr Sokolowski
 psokol_at_asic.ict.pwr.wroc.pl