Re: Multitech modem

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 12:15:47 MET DST

On 14 Oct 96 at 0:38, Dariusz Bandzarewicz wrote:

> Czesc
> Mam pytanie: czy ktos testowal,ma modem Multitech? Interesuja mnie
> zwlaszcza modemy zewnetrzne serii ZDX, 28k.
> Mialem takiego w rekach przez jakis czas i dzialal nawet lepiej od
> Sportstera, wyglada ze szybciej sie dogadywal po zakloceniach na
> linii, ale to moglo byc tylko subiektywne odczucie (mialem go do
> testow tylko przez 2 godziny i laczylem sie z tpsa ).
> Bylbym wdzieczny za wszelkie informacje z "placu boju".
> -
> Bonzo

Mam dwa. Pracuja na liniach dodzwanianych (pod CISCO) juz pol roku.
Raczej problemow nie widze. Mialem kilka przypadkow ze sie zapetlily
i musialem je zresetowac. Wydaje mi sie jednak ze nie za dobrze
pracuja na gorszych laczach. Polecalbym raczej GVC28800/MAXTECH28800.
Cena podobna a jakosc wydaje mi sie znacznie wyzsza. Te pracuja u
mnie juz ponad rok na linii dzierzawionej ponad 120km. O.K.
i pol roku na 3km. kiepskiej (z zakluceniami przemyslowymi) linii
tu tez O.K. lecz bywalo gorzej ;)

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \