Re: Dziwne rzeczy w G95

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 17:21:46 MET DST

Alan Ghafour wrote:

> Mam win95 - wiem mój błąd, ale już jest. Ostatnio po gremialnej
> przebudowie sprzętu Winda zaczęła mi szaleć. Konkretnie objawia się to
> tym, że co jakiś czas pod kursorem myszy pojawia się kwadracik, podążający
> za myszką i mażący wszystko na ekranie.

miewam czasami takie problemy pod W 3.11 (komputer z firmy na 3 litery, karta ATI MACH 64 2MB w
trybie 16.7M) po uruchomieniu kilkudziesieciu aplikacji (oczywiscie nie naraz !!!!!). Pomaga
restart Windows.
Nie mialem czasu zaglebiac sie w problem - podejrzewam karte graficzna.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz