Re: Czemu ceny od miesiaca ida w gore??

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 22:16:49 MET DST

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:

>Szkoda ze wtedy nie pracowalem....Na przyszlosc sie poprawie :)

>Pozdrowienia
>
>via E(ir)mail...

Jak juz naprawde nie masz co z ta kasa zrobic to albo graj na gieldzie
(ryzyk fizyk), albo zaloz sobie lokate. Przyjda wakacje to sobie kupisz
co zechcesz :))) A pewnie tez wejda na rynek lepsze plyty, szybsze
procesory za cene obecnych. Moze wtedy okaze sie ze bedzie cie
stac na p-pro :))

> ( Jaroslaw Tabor )

poczekaj przynajmniej do dnia kobiet z zakupami :)