Re: Modem 33600 na linie dzierzawiona

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 23:59:34 MET DST

Slawomir Bialek wrote:

> a subject to co? mowa o modemach na linie dzierżawioną .... :-)
> mowa jest o modemach, a nie o łączeniu RS<->RS...
> przy modemach te 64k, a w sprzyjających okolicznościach może nawet 115k da się na
> dzierżawionej uzyskać...
> inny problem to jak to podłączyć do peceta, ale na ten temat dyskusja trwa :-))
> (może coś oryginalnego wymyślą)

Ja mam modem Goramo do lini dzierzawionej. Testowany na predkosci
115k wszystko szlo pieknie, zero bledow. Linia ok 3km na jakichs bardzo
starych kablach telefonicznych. Podlaczone do Linuxa na pececie.
Niestety, teraz dziala na 57600 bo podlaczone jest do jakiegos rzecha
Annexa, ktory wiecej nie wyciagnie (podobno), a place i tak wedlug
cennika do 128k :-(.

        Emil