Re: Wykres 3D w Excell 5.0

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 02:02:33 MET DST

>W ostatnie wakacje odbywalem praktyki i moj opiekun zazyczyl sobie aby wykres
>otrzymanych wartosci przedstawic w formie 3D. Problem lezy w tym ze sa to
>dwie serie z dwoma rodzajami wartosci : 1000,2000,3000 oraz 0.2,0.75,2.8.
>Czy jest w ogole mozliwe stworzenie takiego wykresu?
>Instrukcja do Excela nie precyzuje nic na ten temat, a ja juz wyczerpalem
>chyba wszystkie mozliwosci.
>(Dla wykresu 2D mozna to zrobic, ale wowczas mam jedna serie na rysunku)

Polecam Corel'a znakomicie sie w nim rysuje :)
Ja stracilem wiele godzin nad probami zrobienia bardziej zlozonych wykresow w excelu
i dalem sobie spokoj. Jak do tej pory to najlepszym programem do takich zadan byl
dosowy statgraph, ale tam chyba nie ma 3D.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )