Re: Sporo pytan na temat sieci

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 22:18:17 MET DST

Jarek Lis napisal (-a) :

> Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl) wrote:
> : Michal Rok napisal (-a) :
> : > Mam jako dane 6 kart ISA Ethernet (chyba jedna z nich jest 8-bitowa :)),
> : > o ile wiem wszystkie tylko na koncentryk. [...]
> : Mysle ze dobrym wyborem bedzie kupienie kart Intel EtherExpress PRO/100B i
> : narazie 8-portowego Kingston'a. Karty beda dzialac na 10Mb ale w przyszlosci
> : pozwoli ci to rozbudowac siec do 100Mb bez koniecznosci wymiany kart na
> : nowe.
> Z jednym zastrzezeniem - czy przypadkiem karty Fast Ethernet nie potanieja
> [...]
Jesli chcesz kupic kilka kart i zainstalowac je w komputerach stojacych w
jednym biurze to kupujesz wielopak (bo po co placic za kolorowe pudelka, kilo
instrukcji i kilka dyskietek) a wtedy placisz za karte ok $120+VAT. Czy to
jest wysoka cena za 100Mb karte PCI okrzyknieta w stanach #1?
Spojrz na ceny kart PCI 10Mb, sa prawie takie same jak cena karty 100Mb
Intela i raczej nie zapowiada sie zeby mialo sie to zmienic.

Piotrek