Re: fax/modem

Autor: Mell0W (melon_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 12:07:16 MET DST

----------
> From: Krzysztof Cynarski <kcynarsk_at_willow.iie.zgora.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: RE: fax/modem
> Date: 12 października 1996 01:44
>

> A ja oprocz wszystkich problemow z MSFax, (ktory za chwile i tak wyrzuce do
> kosza i zaraz potem oproznie kosz, zeby zobaczyc jak ladnie sie rozlatuje)
> mam ten, ?e jak wlacze odbior faksu po 5 sygnalach a po 2 podniose
> sluchawke, to on i tak swoje - po chwili wlacza fax - biegnij do komputera,
> znajdz to okienko i go wylacz, najlepiej jak jestes w drugim pokoju.
> [...]

Faktycznie, uzywnie Exchange nie jest najgorszym rozwiazaniem. Sam tak robie. Ale pojawia mi sie niewielki problem. Mam zainstalowane uslugi faks i e-mail. Przy odpalaniu Exchange'a teoretycznie poczta powinna sciagac sie sama. I bylo tak dopoki nie doinstalowalem faksa. Teraz poczta nie sciaga sie za pierwszym razem (komunikat "Port jest juz otawarty"). Rozumiem, ze jest to problem korzystania dwoch usluch z jednego modemu.. tylko jak to naprawic? Moze komus z Was udalo skonfigurowac sie to tak zeby dzialalo od razu (bo reczny odbior poczty dziala w dalszym ciagu). A moze jedynym rozwiazaniem jest przerzucenie sie na MS Mail :)?

        Pozdrawiam

          Michal "Mell0W" Mielczynski
         melon_at_aurora.put.poznan.pl
             tel. (48) (061) 666609