Re: Komputer nie widoczny w sieci WfW3.11

Autor: Adam Lubszczyk (alubszczyk_at_rsw.pl)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 05:42:39 MET DST

Czesc!
Michal Wojcik wrote:

> Dokupilem do sieci WfWG 3.11 komputer, ktory mial pelnic role serwera
> wydruku i plikow. Niestety nie jest widoczny w sieci, sam siebie nie widzi
> ale widzi inne komputery.

Moze to smieszne, ale podobny problem mialem WfW3.11 - nie widzial sieci
windowsowej (udostepnianie, telefon).
Zdenerwowany instalowalem Windows od nowa. Jakos przez przypadek kazalem instalowac
bez myszki. Po urochomieniu sukces siec dziala! No to intaluje myszke i ... siec
nie dzial ? Wywalam sterownik myszki siec dzial. Probuje inny sterownik myszki
- siec dzala! (ale myszka nie). W koncu wybralem sterownik na COM2, zalozylem
redukcje zlacza i podpiolem myszke pod COM2 i tak mam do dzis i wszysko dziala.

Pozdrowienia

Adam