Re: SOYO 5TF2

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 15:27:32 MET DST

raf_at_wilk.lupus.waw.pl (Rafal Wiosna) napisal(a):

>Wojciech Cocek (ozi_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:

>: Po ostatnim tescie plyt w CHIPIE 9/96 ta wlasnie plyta wykazala sie
>: najwieksza wydajnoscia. Testowanie odbylo sie chyba tylko pod Dos-em
>: i jak podejrzewam pod '95. Ciekawi mnie jak ta plyta sie zachowuje pod
>: innymi systemami typu OS/2, Unix... bo doszly mnie sluchy ze pod
>: Dos-em wszystko OK, a pod reszta wariuje. Wszelkie opinie mile
>: widziane.

> Testowanie wydajnosci plyty na 95 i DOS-ie jest IMHO conajmniej
>chybionym pomyslem w czasach NT4, Warpa i Merlina. PRZECIEZ TO SA SYSTEMY
> [...]

Moze czytalismy inne testy, choc gazeta sie zgadza. Bo w moim to po
wymianie P5 na P6, to najmniejszy wzrost zanotowano w Warpie, W'95
calkiem przyzwoicie przyspieszyl (o NT nie wspominajac).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --