Pytanie o wyglad...

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.zgora.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 22:07:03 MET DST

Tak wlasciwie to nie pytam o wyglad, ile o forme tego postingu. Chodzi mi o
to ze wlasnie przesiadlem sie na "internet z domu" poprzez modem + W95.
Wiem ze sa problemy z wysylaniem listow z MSExchange (postingi
muliti-party, w formacie RTF itp). Teoretycznie list powinien byc w
PlainText, ale jak wiadomo w W95 wszytko dziala inaczej niz powinno,
dlatego zanim bede wysylac wiecej listow - i tym denerwowac reszte
czytelnikow listy.. prosze o odpowiedz.. JAK TO WYGLADA?.