Re: LINUX RedHat

Autor: Artur Lipowski (artur_at_tpg.krakow.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 09:14:50 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> Zainstalowalem sobie RedHat-a z Software'u ale przy instalacji wybralem X-server XF86_SVGA,
> teraz chce sobie uruchomic XF86_Mach64 i nie moge w zaden sposob doinstalowac go z plyty.
> Czy ktos wie jak to zrobic ? Na plycie jest sobie zbiorek x-mach64.rpm i prawdopodobnie
> to jego trzeba zainstalowac. Nie wiem tylko w jaki sposob.
Po pierwsze zamontowac wlasciwy CD-ROM.
2 sposoby na zainstalowanie nowego pakietu.
1. Odpalasz X-y i uruchamiasz program glint. Tamze naciskasz przycisk
Available i po wyswietleniu dostepnych pakietow zaznaczasz to co chcesz
doinstalowac. Potem przycisk Install i powinno juz byc zainstalowane.
2. Piszesz :
rpm -ih katloag_na_ktorym_masz_rpma/nazwa_rpma_do_zainstalowania

A tak wogole to polecam man rpm.

Pozdrawiam,

--
Artur Lipowski