Re: Jak polaczyc dwa zwykle modemy bezposrednio

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 21:33:53 MET DST

> Sprobuj http://www.rockwell.com - jest tam tego calkiem sporo, ale do
> chipow Rockwella. Choc z innymi tez moze dzialac. A na szybki start
> mozesz sprobowac ATA z jednej strony i ATX3D z drugiej.
> Tomek

Czy sugerujesz, ze bez tych polecen i inicjacji z dwoch stron to bedzie
dzialac jesli tylko mam kosc Rockwella i tam poczytam jak to zrobic. Jestem
leniwy i przeszukiwanie ich stron w tym celu, aby sie dowiedziec, ze musze
kupic sobie ich model na linie dzierzawione troche mnie wkurza :-))).

--
Jarek Glab
Grot s.c.