Re: Format *.bdf (BTrieve?)

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 21:26:00 MET DST

Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule
<325efa1f.2529241_at_news.nask.org.pl>...

> Jezeli to plik Btrieva, to mozesz mozesz 'zassac' go do Accesa,
> jezeli znasz jego strukture.
> Najprosciej, jezeli byl zakladany pod Xtrievem, wtedy Access
> wykorzystuje odpowiednie pliki slownikowe (o ile sa dostepne).

Mam plik btrieve, znam strukture i jakos go nie moge wczytac do Accessa
chociaz bardzo chce.
Probowal juz dawno, nie mam Xtrieva,a Acces tego wymaga. Moze wiesz jak to
zrobic w moim przypadku.

Przy okazji moge powiedziec, ze jak ktos juz ma rezydenta btrieve, a trzeba
takiego miec zeby odczytac pliki btrieve (moze byc dll lub brequest pod
Novellem) to powinien miec rowniez butil ktory podaje strukture pliku wiec
sprawe struktury mamy rozwiazana.

Moge podeslac procedure w Pascalu do czytania plikow btrieva. Zaznaczam
trzeba miec licencjonowanego btrieve.exe (rezydent). Jak mi ktos podelse
procedury w Pascalu do czytania i zapisywania dbf, to sadze ze w jakims
rozsadnym czasie powstanie program konwertujacy. Plikow btrieve mam od
cholery, a dostep mi jest do nich potrzebny z poziomu Excela.

--
Jarek Glab
Grot s.c.