Re: Wirusy, lamerstwo i dziecinada

Autor: Jacek Szyszko (jszyszko_at_crosscomm.com)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 09:40:38 MET DST

Janusz Sklorz wrote:

> Zobaczcie co sie ostatnio porobilo na pececie. Istna grupa *.crack.*
> Coraz wiecej wypowiedzi typu: need virus (taki coby zabil sasiadowi
> komputer i wypalil monitor).
> Nie wiem czy nowe pokolenie informatykow weszlo w wiek radosnej
> tworczosci czy tez ludziska juz wstydu nie maja.
> Tak jak to juz ktos stwierdzil: rece i piersi opadaja.....

Niestety zawsze znajda sie swiry i gowniarze, lecz nalezy zewrzec
szeregi i bronic sie 'recami i nogami' przed takim robactwem. Nie bujmy
sie krytykowac, wysmiewac i olewac wszystkich, ktorzy profanuja idee
news-ow. Pokazmy, poprzez zdecydowana lecz kulturlna krytyke, ze tego
typu postingi sa niemile widziane. Proponuje z rowna zacietoscia
bojkotowac rowniez tych, ktorzy swiadomie pomagaja takim osobnikom gdyz
nalezy przypuszczac, ze sa oni ludzmi podobnego pokroju.

Pozdrawiam,
--Jacek