Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 15:33:23 MET DST

In article <53ir9f$8jq_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
   lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl) wrote:
>: >Czy wy przypadkiem nie przesadzacie? Ja bym najpierw sprobowal
>: >odpalic W95 w trybie czysto tekstowym, czyli DOS 7.
>: >Jarek.
>:
>: Nie pomoze! Albo zmusic system do uznania znaku za legalny ( country
pl
>: 048 gdzie trzeba) albo Disc Editor i won z ta literka.
>
>A to nie jest tak, ze ta kiepska nazwa jest jako 'dluga', a oprocz
niej
>jest jeszcze skrocona DOS - normalna?
>
>Jarek.

Jest. A jak nielegalny znak rozpoczyna nazwe to co? Bo o ile mi
wiadomo, to zostanie odziedziczony przez nazwe krotka. I co wtedy?
caly problem opiera sie na tym, ze w DOSie i co za tym idziwe w Win3xx,
a jak rozumiem to i w Win95 zdefiniowanie kraju powoduje wybor
odpowiedniej tablicy znakow legalnych w nazwach plikow i tablic
konwersji male<=>duze. Polskie literki, akceptowane z tymi tablicami w
wersji PL nie musza (jak widac na zalaczonym obrazku) byc akceptowane
przez system o innej lokalizacji. I tylko na tym polega problem.

darek