Re: Jak wyp....... G^95 (za przeproszeniem)

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 16:05:47 MET DST

On 10 Oct 96 at 14:15, Piotr Bernatowicz wrote:

> Mam pytanie do wielbicieli G95.
> Jak to to jest takie wspaniale, to moze mi ktos powie jak to to wywalic raz
> na zawsze z zyciorysu mojego komputera? Czy Nekrosoft w ogole przewidzial
> taka ewentualnosc, ze ktos Winde zechce raz na zawsze wyp..... Zmieniam se
> autoexec i config a winda ciagle wstawia swoje menu i krzyczy, ze moj
> komputer mozna juz bezpiecznie wylaczyc (albo sama go wylacza). Moze moje
> pytanie wynika z mojej niewiedzy, ale instalowalo sie duzo latwiej (
> przynajmniej w teorii - praktyka jaka jest kazdy wie)
>
> Piotr Bernatowicz

Przezylo sie to i owo ;)
Masz dyskietke startowa ktora zaproponowalo Ci toto przy instalacji ?
Jesli tak to odpal komputer z takowej i tam masz odinstaluj.
MOZE Ci sie uda.
Bedziesz po tej operacji usuwal duzo smiecia :(
Powodzeniaaaaa:
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \