Re: Linux dla biologa?

Autor: Mariusz (mkov_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 09:53:12 MET DST

On 10 Oct 1996 06:21:23 GMT, agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl (Marcin
Debowski) wrote:

>: 2) Czy znajdzie na to cudo dwie podstawowe aplikacje: dobry edytor
>: tekstu (najlepiej WYSWYG) oraz program do robienia wykresow
>: "naukowych" (cos na ksztalt Sigmy Plot)?
>
>Przejrzyj archiwum listy pl.comp.pc-unix.linux:
>
> http://www.ict.pwr.wroc.pl/listserv/linux/
>
>byla tam w ciagu ostatnich miesiecy dosc dluga dyskusja o edytorach wyswig
>pod linuxa.

Dzieki, tak wlasnie zrobie. Niestety nie moglem chyba skorzystac z
oferty IBM, bo chodzi tu o moj prywatny komputer (aczkolwiek stojacy u
mnie w labolatorium). Na tym "uczelnianym", z ktorego teraz pisze Win
kroluje juz od i ja sie do tego nie wtracam ---> nie moja sprawa,
niech kazdy ma to, co lubi.
Pozdrawiam,
kovi