Re: Jak skonfigurowac Shuttle Sound System 48 pod Win95 (moze ktos udostepni mi sterowniki)?

Autor: Michal Goralczyk (goral_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 09:49:54 MET DST

Mark <mszyman_at_psk2.am.lodz.pl> wrote:

: Poszukuje sterownikow do Shuttle Sound System 48 pod Win95.

Mozna je znalezc na http://www.shuttle.com. Tylko poszukaj dobrze, bo
jak mnie pamiec nie myli to byly umieszczone w dosc dziwnym miejscu.
A najlepiej to zapytaj wsrod kumpli czy ktos nie kupil sobie ostatnio
tej karty. W nowszych wersjach sa juz odpowiednie drivery.

: Bede tez wdzieczny za uwagi n/t skonfigurowania tej karty.

Jak masz CD-ROM IDE podlaczony do karty to przed instalacja driverow
odinstaluj sobie drugi sterownik twardego dysku. W przeciwnym wypadku
bedziesz mial konflikt urzadzen, bo win zainstaluje drugi raz ten sam
sterownik obslugi drugiego sterownika IDE. To samo moze sie zdarzyc z
joystickiem podlaczonym do gniazna na multi I/O.
Jak masz karte wave table jako daughterboard to jeszcze zmien
ustawienia w bodajze Midi maperze lub czyms zwiazanym z multimediami
(dokladnie nie pamietam) aby pliki midi odgrywal na MPU-401 a nie na
OPTI MAD 929 FM syntheze (lub cos w tym rodzaju).

: Mariusz

--
Michal Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~goral