Re: Crackowanie plujki.

Autor: Mike P. (oko_at_xl.ca)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 08:33:59 MET DST

pw_at_rubikon.net.pl (Albert Geres) wrote:

>Problem stary jak swiat:

>W mojej starej plujce HP DeskJet skonczyl sie atrament.
>Zamiast kupowac nowego cartige'a (za 100zl) zabrałem sie ostro za
>strzykawke i czarnego Pelikana 4001(za 4 zl). MASAKRA.
>Cala lazienka ze mna wlacznie w czarnym atramencie.

>Mimo ze zatkalem dziurke przez ktora wstrzykiwalem atrament - wciaz
>nie moge zatamowac wycieku dolem.

>Czy ktos zna lepszy sposob, bo mnie zaraz szlag trafi.

>Pozdrawiam.

My tu mamy zestawy do uzupelniania tuszu. Czarny tusz do HP jest
wodoodporny, odporny na plowienie w sloncu, widzialny w podczerwieni.
Lepkosc tuszu jest identyczna, jak lepkosc tuszu oryginalnego. Mamy
tez kompletne instrukcje dla osob, ktore do tej pory nie mialy zadnego
doswiadczenia z plujkami.

Przepraszam bardzo, ale za 24 godziny bede incommunicado z powodu
wyjazdu. Wracam po 23cim pazdzierniku.

Michal Polubinski
oko_at_xl.ca