Re: Soyo 5TF2

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 23:06:07 MET DST

Zbyslaw Kanik <zbyslek_at_hp750ts.ita.pwr.wroc.pl> napisal(a):

>Cze!

> Kupilem sobie niedawno ta super, hiper, itp. plyte
>i chcialem sobie upgrade'owac BIOS'a. Sciagnalem pliki z
>serwera Soyo (soyo.com.tw) i jak latwo sie domyslic plyta zdechla.
>W firmie gdzie ja kupilem odkrecili to i plyta chodzi.
>W zwiazku z tym mam pare (2) pytanek:
>1. Czy pliki na serwerze Soyo sa ok?
>2. Czy sa jakies tricki przy programowaniu Flasha?

> Zbyslek

>zbyslek_at_hp750ts.ita.pwr.wroc.pl

Slyszalem, ze SOYO zrobilo maly numer i na swoim serwerze umiescilo
dwie wersje biosu: beta i normalna. Z tym, ze je przez przypadek
zamienili i kto sobie wladowal normalna, to faktycznie ladowal bete
i... plyta sztywna!

PS. Chyba wiem w jakiej firmie ci to odkrecili...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --