Re: Potrzebny wirus

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 16:32:36 MET DST

Lucas <pgnigzm_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
: Mam nietypowa prosbe. Jezeli ktos z Was posiada zamrozonego wirusa to
: bardzo prosze o podeslanie. Oczywiscie jako *.zip wraz z krotkim
: komentarzem (nazwa i stopien zlosliwosci).

To ma byc zart czy dowcip bo mnie sie ostatnio wszystkie termosy
rozszczelnily i niestety mam juz tylko wirusy w postaci nie nadajacej sie do
dalszego przechowywania (rozmrozone), a jak to bede przesylal to po kablach
poniesie sie smrod. A tak wogole jak dostaniesz zamrozonego wirusa to czy
bedzie w stanie go rozmrozic bez niszczenia tej pieknej formy zycia (nie
chcialbym robic z Ciebie niedoszlego mordercy) ;-).

kloczek

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl