Re: Lamanie hasel (+ comeback)

Autor: Gwidon S. Naskrent (NASKRENT_at_vm.amu.edu.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 12:31:57 MET DST

In article <199610090705.HAA03862_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl>
zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl (Zbigniew Szmigiero) writes:

>Troche inwencji!!!!!!!!!!!!

Czego tu wymagac? To zwykly, szary uzytkownik.

>P.S>
>Altavista
>Advanced QUERY
>WORD NEAR DOCUMENT NEAR CRACKS
>lub
>WORD NEAR PASSWORD NEAR CRACKS

A co dla tych ktorzy nie maja WWW? Ja tez bym chcial!

Powaznie mowiac: dobrych programow do lamania hasel nie dostaniesz jako
shareware/PD. Po prostu nie oplaca sie wywolywac wilka z lasu. Jedyne
uzyteczne programy zostaly napisane przez brac hackerska, i tamze nalezy
ich szukac (np. alt.cracks).

A teraz cos z zupelnie innej beczki:

Nareszcie jakas polska grupa zostala reanimowana! Po raz pierwszy od
miesiaca moge cos wysylac na newsy.
Personalnie przeciagajacy sie remont (?) serwera math.amu.edu.pl
uwazam za skandal, nie mowiac juz o stratach jakie z tego tytulu ponosi
moja dzialalnosc na forach newsowych.

Pozdrawiam

|Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_vm.amu.edu.pl) |
|Editor of PTSD (http://www.lodz.tpsa.pl/bez/Tolkien) |
|Write in English, French or Esperanto! |