Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_post.grot.com.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 21:12:43 MET DST

> A swoja droga czy ktos majac ZOOM-a V34I, laczy sie z TPSA bez
> problemu i trzyma dluzsze polaczenie na pelnej predkosci ? Odezwij sie
> czlowieku i poucz nas maluczkich co wiare w ZOOM-a stracili ....
> Dobrze byloby podac typ centr.tel. (stara, nowa), pelna konfiguracje
> modemu (zakr. we.-wy., IRQ itp.) ...

No coz jestem, pracuje na ZOOM'ach od wszech czasow. Nie moge powiedziec ze
rozlaczaja. Jestem z nich zadowolony. Z Motorolami z TP tez nie ma zadnych
problemow.
Dotyczy to cyfrowej centrali Simensa (Slask,Zaglebie) i starej centrali
(niestety nie wiem jakiej bo jak sie urodzilem to juz byla)
Nie sadze zeby przerwania mialy tu jakis wplyw na ten stan rzeczy pracuje
pod Win NT 3.51 i Win'95

Natomiast mialem taki problem. W naszym NT ZOOM z jednej strony i z drugiej
notorycznie rozlaczal. Wyjasniam z jednej Win'95 i DialUp z dugiej RAS.
Meczylem sie przez pol roku. Zeby bylo smieszniej to dzialo sie to na
wlasnym kablu (1 km) idealnej jakosci. Chcialem stracic wiare w firme ZOOM
i wyrzucic to do kosza, ale przez przypadek raz polaczylem sie z prawami
administratora. Polaczenie trzymalo 24 h bez problemow.

Ostatnio poradzilem gosciowi wymienic US Robotics na ZOOM bo przeklamywal
na drodze modem plyta. Na przyklad badnie modemu spod Win'95 powodowalo
odpowiedz US Corotisk (Zamiast US Robotics). Oczywiscie przy polaczeniu
bylo to samo. ZOOM tam chodzil. (OPTIMUS P90) Wiec nie ma modemow
idealnych. Dodam ze ten sam modem Robotics w innych komputerach chodzil OK.

Wnioski:
Uwazam ze modem ZOOM nie jest najlepszym modemem na swiecie. Jednak
porownujac cene do innych modeli to posiada najlepsza relacje ceny do
jakosci.

--
Jarek Glab
Grot s.c.