Re: Dial-Up/haslo

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_kpbm.pb.bielsko.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 12:47:14 MET DST

Michal Rok wrote:

> Tak. Wytnij plik login.pwl z glownego katalogu windowsow, podstawiajac
> swoj login pod login. Zrestartuj, windowsy zapytaja cie o haslo do
> logowania i dalej bedzie spokoj.

A po co te kombinacje ?
Ja uzywam skryptu do logowania sie do TPSA, ktory wszystko zalatwia.
Nie jest istotne co wpisze w polu username czy password, bo skrypt sie
loguje i juz.
Zreszta podsylam go dla sprawdzenia.

Pozdrowienia dla EB,

--
Marcin Piaskowski                  Akademickie Centrum Informatyki
http://kpbm.pb.bielsko.pl/~zwirek/ Filii Politechniki Łódzkiej