Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 01:58:25 MET DST

(wyjatkowo nie po polsku -- bez polskich znakow diakrytycznych)

  Maciej> Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl) wrote: Hej,
> [...]

  Maciej> Nie bede przytaczal paragrafow ;-))) Netykieta to taki dodatek
  Maciej> do tej "normalnej" kultury, dobrego wychowania. Otoz juz z tej
  Maciej> zwyczajnej mamy, zeby nie szkodzic/przeszkadzac bliznim. Jesli
  Maciej> piszesz list i N osob widzi na ekranie kaszane, to...

  Coz. Nie podejmujac dyskusji, stwierdze tylko, ze mi sprawia prawdziwa
przyjemnosc moc pisac i czytac w moim ojczystym jezyku, nie zas w jego
okaleczonym dialekcie. Bede nadal pisal po polsku, uzywajac jednak
kodowania Quoted-Printable (bo inaczej ludzie sie skarza ze im terminale
psuje).

  Niestety, tym ktorzy nie lubia ludzi piszacych w jezyku polskim, badz
w szczegolnosci mnie, moge polecic wylacznie kill-file lub po prostu
omijanie moich postingow.

pozdrawiam,
--jwr

PS: Aha, nie jest _zadnym_ tlumaczeniem ze ktos ma vt100. Od tego sa
czytniki news i poczty zeby przekodowywaly.