Re: Blad w QEMM 8.0 (?)

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 23:42:18 MET DST

Grzegorz Janoszka wrote:

> Dotarl do mnie skrakowany QEMM 8.0 z bledem - otoz kazde wywolanie
> lub zaladowanie QDPMI.SYS lub QDPMI.COM powoduje zaalokowanie bez
> zwalniania 1 strony EMS. Zdebugowalem oba te pliki (wieksza czesc
> kodu jest ta sama i poprawilem sobie ten blad - trzeba zmienic JEDEN
> BIT!! bajt z 74h na 75h czyli z rozkazu je na jne. Ale dosc
> assemblera. Czy ktos sie z tym spotkal juz? Czy jest tak tylkow mojej
> skrakowanej wersji z pirackiego CD? ;-)

He, he, durny pirat puscil na wersji 8.0 program patchujacy wersje 7.5
- jeden z takich programow sprawdza tylko czy w spodziewanym miejscu
jest kod JZ... A tu masz - przypadkiem się zgadzalo. Co prawda potem
musial puscic jeszcze dobra poprawialke, skoro, jak piszesz, jest
skrakowana. Moj znajomy tez tak sobie zalatwil ten program...

                          Pozdrowienia, Adam
P.S.
Kradziez jest rzecza zla :-(