Re: problem z monitorem

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 16:10:29 MET DST

> Date: Mon, 7 Oct 1996 12:31:01 +0100
> From: Tomasz Kuik <tomekk_at_iflx.physd.amu.edu.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: problem z monitorem

> Problem wyglada nastepujaco:
> Kupilem nowy monitor CMC-1502B1 firmy DAEWOO i okazalo sie, ze po
> zamontowaniu jego max. czestotliwosc odswiezania wynosi ok.60Hz (pod
> Win95). Program diagnostyczny do karty graficznej IGA 1680PCI 2Mb, nie
> potrafi "wskoczyc" na wyzsza czestotliwosc (choc w jego opcjach jest to
> mozliwe). Probowalem roznych kombinacji np. zmiana w ustawieniach systemu
> [...]

Nie jest to probelm z monitorem lecz z karta grafiki (nie nazwal bym
zreszta tego problemem). Ja takze mam monitor daewoo 15XQ eco
i karte Trident 9680 - aby moc zmienic czestotliwosc odswirzania jest potrzebny
specjalny driver - ja osobiscie pod win95 sciagnolem sobie driver,
ktory po zainstalowaniu udostepnia mozliwosci zmiany odswierzania,
czyli jest to sprawa drivera lub specjalnego programu (roznie jest to
zrobione).
Pozdrowienia:
Klimek Stanislaw
mailto:klimek_at_hera.cst.tpsa.pl