Re: POLSKIE LITERY -- GLOSOWANIE

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 11:41:30 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
MP> W skrocie -- w mysl zasad netykiety pisanie listow,
MP> ktore zawieraja polskie znaki jest "nielegalne". Jednakze coraz wiecej

wg jakiej netykiety?
jesli jakas netykieta moze okreslac co jest nielegalne lub legalne (ok, zauwazylem
cudzyslow) to IMHO bedzie to netykieta zawarta w RFC... ta stosowania znakow narodowych na
listach dyskusyjnych nie zabrania, szczegolnie jesli istnieja dobre srodki techniczne do
przekazywania tychze...

--c

ps. nie interesuje mnie dyskusja - stosowac czy nie polskie znaki, tylko
    czy netykieta 'zabrania' czy 'nie zabrania' tego...