Take2: POLSKIE RADIO PRZEZ INTERNET!

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 22:00:06 MET DST

POPRAWKA:
PRZEPRASZAM ZA ZAMIESZANIE SPOWODOWANE PODANIEM ADRESU
STRONY (URL) DUZYMI LITERAMI. BLAD TUDZIEZ POPRAWIAM.

Jeszcze raz przepraszam za balagan jaki spowodowalem
i dziekuje Tym ktorzy sie domyslili i Tym ktorzy zechcieli dac mi
znac.......

----------
RADIO PO POLSKU NA INTERNECIE DZIEKI DARMOWEMU
 SOFTWARE Z PROGRESSIVE NETWORKS INC.
 NA DOWOLNA PLATFORME TJ. WINDOWS/MAC/UNIX/LINUX
 OS/2 ITP. DOWOLNE PRZYLACZE OD MODEMU 14.4KB DO ISDN I LAN
 JESLI KOGOS TO INTERESUJE TO SZCZEGOLY SA NA STRONIE:

 http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html

 NIE MAM NA STRONIE LICZNIKA CHODZI MI TYLKO TYCH KTORZY
 NIE MOGA SLUCHAC RADIA PO POLSKU TAM GDZIE SA, INTERNET
 OTWIERA DZIS PRZED NAMI NOWE MOZLIWOSCI...
                           WARTO Z NICH SKORZYSTAC!!!

 http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html

 --
 Pozdrawia S.D.