Re: log drukowania

Autor: Jan Peszko (jpesz_at_ip.krakow.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 16:15:25 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<52t80t$thn_at_hq.pm.waw.pl>...
> Jan P. (jpesz_at_ip.krakow.pl) wrote:
> : Czy ktos moze wie cos o nakladce na Win95, ktora by tworzyla log
> : wszystkiego co sie drukuje - glownie chodzi mi o to bym wiedzial kto
> : drukowal i ile stron papieru zuzyl.
>
> Watpie by cos takiego dalo sie uruchomic. W tym celu nalezaloby chyba
> interpretowac wszystkie dane wysylane do drukarki, bo jak inaczej
> zbadac ile stron poszlo? Mozna wydrukowac 100 stron wysylajac 10 KB
> danych do drukarki.
>
> Moze cos takiego daloby sie umiescic w driverze drukarki, ale niestety
> [...]

A niechby i liczylo z jednego drivera - chodzi o 1 drukarke z ktorej
korzystaja wszyscy. Moze by tak cos co przechwytuje przerwania dla drukarki
a potem liczy ile razy na port poszla komenda "wysun strone".
Jan

PS. Moi chyba zjadaja ten papier. A gdy zapytam - to kazdy mowi ze on
najwyzej 2 strony na tydzien.